+359 879 222 434 office@ekspertite.bg
+359 879 222 434
Начало ОБУЧЕНИЯ

ОБУЧЕНИЯ

Обучението има за цел да Ви научи как да добиете още по-добри умения по търговия – да продавате повече, на по-високи цени, на повече клиенти, да ги задържате, да оборвате възражения и да спечелите нови клиенти.
Обучението ще ви разкрие как да мислите като клиентите си и на база това да знаете коя услуга по какъв начин да предложите на клиентите си, така че те да бъдат удовлетворени и лоялни и да разказват на приятелите за положителните си преживявания от хотела Ви.
Този курс е създаден, за да помага на хотелски мениджъри в различни звена. Той ще помогне на служителите Ви да развият своите умения и да поемат инициативата на работното си място.
Това обучение ще ви научи на ключови техники с които да намалите вашите разходи. Обучението обхваща както бюджетирането на рекламата и маркетинга така и управлението на материалната база.
This training aims to motivate your staff, so that they could give their best performance on a daily basis. You would also learn how to stimulate them not only financialy. The course is packed full of fact-based advise.
Тренингът цели да насочи вниманието Ви към какво да се съсредоточавате при подбора на персонал и как да разберете веднага потенциала на кандидатите за работа и дали си струва да ги наемете.
Тренингът ще Ви научи на стандарти при общуването и обслужването – преди, по време на и след контактите с гостите на хотела. Ще Ви научи как да търсите отговорност при неспазване от страна на персонала и как да се научат на дисциплина, която ще допринесе за професионализма в
Това обучение ще Ви даде конкретни техники как да продавате стандартните си услуги по-ефективно, така че да имате повече печалба за Вас. Да ви помогне как да направите “нестандартни” своите стандартни услуги.
В това обучение ще Ви дадем познания как да изкарвате повече пари от допълнителните, отколкото от стандартните туристически услуги. Ще ви разкрием как да накарате клиентите си от стандартни да преминат към допълнителни услуги, така че да консумират повече.
Тренингът ще Ви научи как спа центъра да функционира по-ефективно. На какво да наблегнете, за да спечелите вниманието на клиентите Ви. Как всеки служител от спа центъра да се държи с тях, за да спечели доверието им, спа етикет и др.
На този тренинг ще научите как да управлявате по-ефективно своето заведение. От къде може да спестите и на какво е нужно да наблегнете. Как да привлечете и задържите по-платежоспособна клиентела.
Тренингът цели да Ви накара да намерите коя е уникалността на Вашия хотел. Ако сте я намерили вече, ще Ви помогнем да я комуникирате пред клиентите си, така че те да я разберат правилно, а това да Ви носи дивиденти.
Тренингът е посветен развитие и популяризация на туризма по определен вид, например: културен, винен, спа и уелнес, бизнес, спортен, екстремен, морски, планински и др. Тренингът е посветен развитие и популяризация на туризма по определен вид, например: културен, винен, спа и уелнес,
Този курс ще Ви научи как да се справяте с инциденти и кризисни ситуации. Също така ще научи вашите служители как да се справят с такива ситуации по професионален начин, за да бъдат Вашите клиенти доволни. Също така ще научите как да забелязвате "професионални" проблемни клиенти и как да се справяте с тях.
Емоцията движи света, а това обучение ще Ви научи как емоцията да движи Вашия хотел. Ще ви дадем конкретни техники как да направите ефективна емоционална връзка с вашите клиенти, така че да спечелите сърцата им.
Емоцията движи света, а това обучение ще Ви научи как емоцията да движи Вашия хотел. Ще ви дадем конкретни техники как да направите ефективна емоционална връзка с вашите клиенти, така че да спечелите сърцата им.
Това обучение ще Ви научи как да направите дестинацията привлекателна и имиджова за посещение както на български, така и на чуждестранни туристи. Да се постигне унификация и идентичност между отделните туристически обекти. Създаване и популяризация на дестинацията.
ПАРТНЬОРИ